Olanda - România, 4 - 0

Am luat-o urât de tot. Degeaba am făcut egal cu ungurii, dacă am luat-o urât cu Olanda. Se putea mai mult, mult mai mult, dar poate că avem o echipă incompetentă. E posibil ca mai târziu să picăm tot cu Olanda mai departe. Şi suntem penibil să sperăm că Ungaria va face un egal cu Turcia ca să mai avem o şansă.

Penibil de tot !

6 Responses to "Olanda - România, 4 - 0"

  1. Am batut ungurii ? Eu stiam ca am facut egal cu ungaria :|

    RăspundețiȘtergere
  2. @Costinel: Am greşit eu, în loc sa scriu că am făcut egal, am scris că am bătut :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Se mai intampla. imi pare rau pentru ei. Sper ca si-au dat seama ca ei nu sunt jucatori de nationala :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Era frumos daca scotea macar un egal , da de unde ca ei au luat-o cu 4-0 :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma asteptam la o infrangere, chiar la una atat de drastica, asta ca sa plece si Piti :) Din nefericire, Piti a ramas si nu vad vreo sansa la calificare.

    RăspundețiȘtergere
  6. Diferenta dintre noi si olandezi e ca de la cer la pamant!

    RăspundețiȘtergere