Îi arătăm cu degetul pe cei ce fură şi vorbesc aiurea?

Am citit la zoso, în mai multe articole că el îi arată pe ciorditori şi pe spammeri, cât şi pe cei ce mănâncă căcat aiurea. Eu cred că aşa ar trebui să facem toţi. Nu doar în online, mă refer şi în viaţa de zi cu zi. Dacă X fură, şi tu ţi-ai dat seama, băgă-l de unde a ieşit, şi arată de unde şi ce a furat.

Dacă am face asta, online-ul, presupun eu, că ar fi mult mai curat, pentru că toţi retarzii vor fi descoperiţi, cu numele lor real şi va avea impact negativ asupra brandului său, gen Haotik, care la absolut toate comentariile de la zoso, primeşte voturi negative. Doar că apare numele său.

1 Response to "Îi arătăm cu degetul pe cei ce fură şi vorbesc aiurea?"

  1. Ideal ar fi nu sa ii aratam ci sa se invete minte si sa inceteze cu prostiile, dar..

    RăspundețiȘtergere