Nu înţeleg ceva

De ce bloggerii care se plâng că nu pot întreţine un blog cu host plătit, şi ajung apoi pe un host free, care pică din 10 în 10 minute, nu se mută pe o platformă free? Adică poţi să te plângi că e scump hostul şi că e criză, dar mută-te în pulă pe Blogger sau Wordpress.com.

Eu folosesc Blogger deoarece nu am bătăi de cap cu hostul, backup fac odată pe lună, descarc blogul cu totul şi în rest nu am treabă. Curând trec şi pe domeniu propriu şi mă doare la bască.

5 Responses to "Nu înţeleg ceva"

  1. Poate că sunt prea închiși la mine și nu vor să renunțe la ce au. Dar dacă vrei să investești în așa ceva, o faci, indiferent e preț sau căutând un preț accesibil. Nu văd prețul o scuză bună, e mai degrabă penibilă. N-ai bani, cauți/rămâi la ceva free și nu comentezi. Înghiți în sec știind că n-ai un host plătit.
    Eu, în 2010 când mi-am făcut blogul nu prea mă știam cu de'astea. Poate că dacă știam alegeam wordpress sau blogger așa ca tine, în locul „ucoz”. Dar acuma, după ce am mai gata 500 de articole scrise nu văd sensul unei mutări. Mă gândeam să investesc și eu puțin și să am domeniu propriu dar nu știu dacă merită efortul sau dacă s-ar schimba ceva. Mai ales că, am zero câștig online.
    Într-un .ro, .com sau în ce domeniu ai de gând să investești?

    RăspundețiȘtergere
  2. @TinaC: Vreau să îmi iau domeniu.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. domeniu si host platit. mi se pare mult mai ok, in plus, cu 1 E pe luna poti avea host decent. nu stiu daca 10-12E pe an inseamna atat de mult...

    RăspundețiȘtergere
  4. Probabil duc lipsa de inspiratie si nu mai au despre ce scrie... O scuza penibila. Eu folosesc inca un subdomeniu si host gratuit pentru ca nu vad rostul de a-mi cumpara acum. O sa-mi achizitionez peste ceva timp un domeniu si dupa gata... Altceva nu vreau.

    RăspundețiȘtergere
  5. Te costa 15 Euro sa-ti iei un domeniu .com si un hosting decent, pe un an de zile. Sunt atatea firme bune care au oferte de genu' :)

    RăspundețiȘtergere