hello !

Stăteam la pc şi mă gândeam cu ar fi sa am şi eu un blog, în care să notez gânduri şi păreri, ce nu le pot nota în alte locuri. Treaba e că merge să ai un blog în ziua de azi, pentru că aproape toată lumea are. Eu un fel de feisbuc mai mic.

Ne vedem next time!

4 Responses to "hello !"

  1. Hello! Tare faină intrarea și originală. Îți urez multă baftă la scris și la adunat gânduri, păreri.
    Am să te mai vizitez, să văd ce gânduri mai ai.
    Îți mulțumesc pentru vizita făcută! Așa am un nou blog de citit! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @TinaC: îţi mulţumesc frumos. Am văzut un comentariu de al tău, ce mi-a plăcut extrem de mult pe un blog, şi aşa am ajuns să îţi citesc blogul :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @cozo Cu mare plăcere. Mă bucur enorm de mult! Să știi că îmi plac gândurile tale simple. Ai un început mai mult decât bun. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Decat facebook, mai degraba un blog ingrijit! Spor la scris, fa-o cat mai des!

    RăspundețiȘtergere