Haotik şi comentariile pe blogul lui Zoso

Nu ştiu ce se întâmpla, dar mereu comentariile lui Haotik pe blogul lui Zoso primeau extrem de multe voturi negative. Şi nu înţeleg de ce. Comentariile lăsate de el sunt relevante, şi primeau voturi negative doar pentru că era scris de Haotik.

Aşa că zoso a recurs la metode neconvenţionale. I-a eliminat sistemul de votare la comentariile lui Haotik, pentru că primeau voturi negative degeaba. O fi din cauza Samsung mobilers?



Şi cineva şi-a dat seama:



Acum, chiar aşa, ce aveţi cu Haotik? Aveţi ceva personal? Toţi îi citiţi blogul, dar nimeni nu recunoaşte. Aşa e şi cu zoso. Toţi îl citesc, dar nimeni nu recunoaşte.

10 Responses to "Haotik şi comentariile pe blogul lui Zoso"

  1. am citit si eu aia si chiar nu se mai poate vota, probabil ca a facut o modificare ca sa nu-i mai apara +- la voturi.
    oricum sistemul ala de votare este slab, oricand se poate modifica de oricine in cateva secunde...

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmm, ciudat e că nici eu nu-l citesc deși am aruncat niște priviri pe acolo de câteva ori. E bine că a blocat voturile la comentariile lui Haotik. Sunt sigură că ăia de votau cu minus, o făceau fără să îi și citească comentariul, așa din instinct. Cu cât mai mare atenția, cu atât mai bine. Și văd că Haotik nu duce lipsă de atenție. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Totul a inceput cu scandalul haotik-Samsung..de atunci, haotik este vazut putin diferit de majoritatea celor din blogosfera si reactia nu ma mira.

    RăspundețiȘtergere
  4. Haotik are o reputaţie cel puţin ciudată în blogosferă; nu ştiu exact de ce, dar aşa se spune! Oricum, gestul lui Vali este de apreciat, chiar dacă este posibil să fie doar un răspuns la rugămintea lui Haotik,

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu are nici o legatura cu samsung :)) Nu de aia primesc eu voturi negative. Am obiceiul sa fiu arogant, sa ii fac pe ceilalti prosti si sa ma laud de cate ori am ocazia.

    Asta a atras invidia unora dar am si deranjat cativa care considera ca un asemenea comportament trece dincolo de limitele bunului simt.

    Am o placere nebuna sa sfidez oameni si sa ii enervez. Iar asta atrage reactiile respective.

    Multumesc autorului articolului pentru ca am avut ocazia sa obtin feedback mai bun decat la mine pe blog in legatura cu problema asta.

    Nu va temeti sa imi ziceti si pe mail sau alte canale private ceea ce credeti sau auzit voi despre mine. La mine pe blog au venit doar dobitoci care in loc sa-mi dea feedback mi-au zis de mama si de tata, de parca erau ei vinovati cu ceva pentru atitudinea mea in online.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Haotik: Pe mine m-a uimit chestia că primeai degeaba comentarii negative. De aia am şi scris.

    RăspundețiȘtergere
  7. Macar haotik n-are retineri si spune lucrurilor pe nume, nu conteaza numarul de negative.

    RăspundețiȘtergere
  8. @Andrei ce am eu de pierdut ca altii sunt frustrati? Am o problema cu imaginea, desi si aia e mai mult cu imaginea lui Haotik decat cea de Dragos Schiopu dar asta nu inseamna ca trebuie sa ma dau de ceasul mortii.

    Oricum in ultima vreme am preferat sa tac chiar daca nu se mai pot da minusuri la mine, pentru ca asa e mai intelept in anumite situatii.

    RăspundețiȘtergere
  9. Adevarul este ca pe blogul lui zoso comenteaza si multi frustrati :)

    RăspundețiȘtergere