Blog Lost Illusions

Vreau să vă recomand să citiţi blogul Lost Ilusions, scris de TinaC. Vă recomand pentru că scrie extrem, dar extrem de mişto, şi nu prea este citita şi comentată, deşi merită.

6 Responses to "Blog Lost Illusions"

  1. Brusc, am rămas fără cuvinte. A fost chiar o surpriză, extrem de plăcută să mă regăsesc printre gândurile tale. Pot doar să-ți mulțumesc, nu pentru că mă recomanzi ci pentru că apreciezi ceea ce scriu și că mă citești! Înseamnă mult pentru mine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau sã mã alatur ala recomandarea ta, si sã spun cã
    pentru a putea inteleege mai bine anumite lucruri in viatã
    trebuie, makar o datã te tras cu vedrerea printre rândurile scrise de aceastã impresionantã fatã.
    Las si eu o recomandare, pentru toti cei care înca n-au avut onoarea sã citeascã.

    RăspundețiȘtergere
  3. il citesc si eu de cateva zile incoace.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu il citesc din cand in cand si chiar daca nu-l comentez (ceea ce o sa incep sa fac) il apreciez foarte mult si-mi place. TinaC, faci o treaba foarte buna!

    RăspundețiȘtergere
  5. O sa o adaug si eu in lista blogurilor de citit, am vazut 2-3 articole destul de interesante si fain abordate.

    RăspundețiȘtergere
  6. O urmaresc de mult timp pe Tina, scrie bine si imi place ca interactioneaza foarte mult cu cititorii, un punct forte pentru un blogger care se respecta.

    RăspundețiȘtergere