Neumarkt, o bere cu adevărat bună

La ocazii, eu beau doar bere Timişoreana. Adică beau doar la ocazii o bere bună. Am băut Timişoreana, până când am dat de Neumarkt, care cu adevărat mi-a plăcut. E făcută de Heineken, bere pe care nu am încercat-o la cât de des beau eu. Cert e că am încercat mai toate mărcile de bere, mai puţin Heineken.

Nu fac ei reclamă degeaba, e o bere extrem de bună, pe care v-o recomand să o încercaţi, mai ales vara asta, pe căldură. şi o chestie şi mai tare, am încercat Neumarkt când eram la pescuit, si doar bere din asta aveau la buticul respectiv :))

4 Responses to "Neumarkt, o bere cu adevărat bună"

  1. n-am auzit de ei...evident ca n-am baut niciodata...

    RăspundețiȘtergere
  2. Am baut de cateva ori, este ceva mai amaruie dar pare ok. Plus de asta, e super ieftina!

    RăspundețiȘtergere
  3. Este o bere buna, dar depinde aici de gusturi , ca asceasta este putin cam amaruie , plus ca are si un pret bun .

    RăspundețiȘtergere