My blog is online

Nu că nu ar fi fost si până acum. Dar cum a dat soarele si căldura, cum nu mai am chef de stat în casă pe net. Merg la muncă în vacanţă, seara vin obosit, nu mai am chef de nimic, mă pun în pat şi adorm. Dar îmi propun din nou să revin şi să scriu.

4 Responses to "My blog is online"

  1. Știu cum e. Experimentez și eu chestia asta de luni până vineri (și nu numai). Ajung acasă târziu și simt că nu sunt în stare să ceva. Dar, totuși fac ce fac și reușesc să scriu măcar câteva rânduri. Propune-ți să revii mai des, să scrii măcar un simplu gând bun.
    E fain afară, păcat că văd mai mult dinăuntru ...

    RăspundețiȘtergere
  2. la fel si la mine, dar am iesit de curand cu prietena si...am mai scapat de lene, iata cateva poze: http://stancristina.com/predeal.html :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu esti singurul, crede-ma. Insa ce faci cand ai de lucru si nu poti pune pauze de genu'?

    RăspundețiȘtergere
  4. O sa vina si momentul in care o sa revi, deja a trecut destul de mult timp.

    RăspundețiȘtergere