Blog inactiv

Ştiţi cum e, după o perioadă atât de mare în care nu am postat deloc pe blog, parcă îmi vine greu şi să scriu articolul ăsta. Dar, se spune că pofta vine mâncând. Sunt hotărât să revin, dar nu prea în forţă, ci mă rezum până la sfârşitul verii la maxim 2 articole pe zi. Uneori poate nu voi scrie deloc.

Chestia e că eu vreau sa postez, dar timpul nu îmi permite. Cert este că o sa încerc să postez în continuare.

4 Responses to "Blog inactiv"

  1. Niciodată nu e prea târziu pentru a scrie și pentru a face un blog din „inactiv” în activ.
    Știu cum e să stai prost cu timpul dar, dacă îți propui, poți scrie ceva măcar săptămânal. Asta, doar dacă îți dorești. Multă baftă și inspirație să ai!

    RăspundețiȘtergere
  2. iti revii tu... daca iti mai place "fenomenul", daca nu...

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca ar fi cazul sa revii la normal :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu zic sa revii si sa faci ceea ce iti place , niciodata nu e prea tarziu .

    RăspundețiȘtergere