New theme

Am schimbat tema blogului, şi stiu că veţi sări cu gura că e la fel cu a lui zoso. Nu, nu e. Tema de bază e Sideblog modificată parţial. Am schimbat fundalul, am schimbat fundalul content-wraperului, fontul titlului şi meniul.

Atâta tot. Sper să vă placă.

5 Responses to "New theme"

  1. am si eu de gand sa schimb tema sa vedem daca voi gasi ceva sa-mi placa

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar vroiam sa te intreb ce tema folosesti, imi place :)
    PS: modifica si hover-ul la meniul principal, gri-ul ala se diferentiaza cam greu.

    RăspundețiȘtergere
  3. E ok tema! Imi place. Este aerisita si usor de umblat prin ea. Nu vad ce ar mai trebuii schimbat pentru ca mi se pare frumoasa asa cum e.

    RăspundețiȘtergere
  4. mie imi place tema , e adevarat ca seamana cu a lui zoso ... dar nuj rasare :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Tema e chiar misto, mai mai vazut-o si pe un blog de afara si mi-a ramas in memorie de atunci.

    RăspundețiȘtergere